Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Ο «Φέτφα» απασχολεί την Μίλαν... πριν καλά,καλά πατήσει το πόδι του στην Ιταλία!

Σ' ένα από τα κορυφαία πρωταθλήματα του κόσμου, την Serie A, θα συνεχίσει την καριέρα του
ο  Γιάννης Φετφατζίδης, με την φανέλα της Τζένοα
Η δυνατότητά του να «μιλάει» με την μπάλα δεν χωράει αμφισβήτηση...
Ο  Ολυμπιακός θα πάρει 4.000.000€ για την παραχώρηση του ποδοσφαιριστή που βγήκε από τα σπλάχνα του, ενώ θα υπάρχει και ποσοστό μεταπώλησης 25%
              Ο «Φέτφα» απασχολεί την Μίλαν... πριν καλά,καλά πατήσει το πόδι του στην Ιταλία!
 Όπως τόνισε σε δηλώσεις του ο τεχνικός διευθυντής της Μίλαν, Αριέντο Μπράιντα, θα έχει την ευκαιρία να δει καλύτερα τον Γιάννη Φετφατζίδη.
Ο Γιάννη Φετφατζίδη.
υπέγραψε τριετές συμβόλαιο
στη Τζένοα
με ετήσιες αποδοχές 500.000 ευρώ. 
Ο Ιταλός αναφέρθηκε στις θετικές εκθέσεις που έχει στα χέρια του για τον «Έλληνα Μέσι»,τονίζοντας πως αποτελεί μία ενδιαφέρουσα περίπτωση.
              «Ναι, τον ξέρω τον Γιάννη Φετφατζίδη. 
Τον έχουν παρακολουθήσει οι σκάουτερ μας αρκετές φορές. Και οι εκθέσεις τους προς εμένα είναι πολύ καλές.
Ξέρω πως είναι ένας πολύ ταλαντούχος νέος ποδοσφαιριστής με μεγάλη προοπτική.
Τώρα που έρχεται στην Ιταλία θα έχω κι εγώ την ευκαιρία να τον δω περισσότερο και καλύτερα, αφού θα τον δω από κοντά.
Είναι σίγουρα μια ενδιαφέρουσα περίπτωση που θα πρέπει να παρακολουθήσουμε με προσοχή», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του Αριέντο Μπράιντα.
Ο Γιάννης Φετφατζίδης θα φοράει πλέον την φανέλα της Τζένοα. 
Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας, ο Γιάννης Φετφατζίδης δήλωσε:
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τον Πρόεδρο του Ολυμπιακού κ. Βαγγέλη Μαρινάκη και όλη την οικογένεια του Ολυμπιακού που σεβάστηκε την προσωπική μου επιθυμία να αγωνιστώ σε ένα κορυφαίο πρωτάθλημα όπως το Ιταλικό. Και εννοώ απόλυτα τον όρο οικογένεια, αφού ο Ολυμπιακός στη μέχρι τώρα πορεία μου δεν ήταν μόνο η ομάδα μου αλλά η δεύτερη οικογένεια μου. Γι αυτό και χαίρομαι ιδιαίτερα που η ομάδα διατηρεί ένα σημαντικό ποσοστό των δικαιωμάτων μου.

Νομίζω ότι είναι σημαντικό να συνεχίζει σε ένα σπουδαίο πρωτάθλημα, όπως το Καμπιονάτο, ένας παίκτης όπως εγώ που προέρχομαι από τα σπλάχνα του συλλόγου, από τα τμήματα υποδομής, που τα τελευταία χρόνια δουλεύουν υποδειγματικά.

Θέλω να ευχηθώ στους συμπαίκτες μου και τους προπονητές μου την καλύτερη δυνατή συνέχεια και να πετύχουμε όλους τους στόχους. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο του Ολυμπιακού για την αγάπη τόσων χρόνων που ήταν, είναι και θα είναι αμοιβαία».