Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΧΟΥΣΕΛΑΣ:ΟΥΤΕ ΖΟΡΙΑ.... ΟΥΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΜΗΡΙΑ.....

 Αγαπητό seite  κάβος, διάβασα με μεγάλη προσοχή όλα αυτά που αναφέρεται για εμένα προσωπικά αλλά και την ΔΕΥΑ Σικυωνίων (στην οποία έχω εκλεγεί από το δημοτικό συμβούλιο πρόεδρος του διοικητικού της συμβουλίου.) την πρώτη φορά 2/8/2013 ‘όταν γράφατε για βαριά φορολογία του νερού, την δεύτερη όταν μιλούσατε για τα μπάνια των αρχόντων..!!! για ηλιοθεραπείες εκ μέρους μου και την τρίτη φορά που γράφατε για ζόρια δικά μου , για πολιτική μου ομηρία….και για εκβιαστικά μπιλιετάκια..της ΔΕΥΑΣ..!!!!  νομίζω πως αυτή την φορά θα πρέπει να απαντήσω σε όλα αυτά γιατί αρχίζει να χοντραίνει το παιχνίδι της παραπληροφόρησης και επειδή εγώ δεν έχω μάθει να πίνω το αμίλητο νερό , ούτε να μην απαντώ σε τόσο σοβαρά ζητήματα όπως αυτό που αφορά την διαχείριση του νερού στο Δήμο μας.
Κατ αρχάς δεν έχω υπάρξει φοροεισπρακτικό κοράκι στην ζωή μου ποτέ, πέρα του ότι αυτές οι πολιτικές είναι μακριά από εμένα. Το τσουνάμι της καταστροφής της οικονομίας από την τρόικα και τους ντόπιους συνεργάτες της δεν με αγγίζει . Από την πρώτη ημέρα αυτής της καταστροφής στάθηκα στην απέναντι πλευρά με αποτέλεσμα  σχεδόν δύο χρόνια τώρα να εργάζομαι στην Αθήνα επειδή όπως ρητά μου είπαν ……..πως δεν μπορώ να έχω αντί μνημονιακή    δράση. Καλό θα είναι να ζητήσετε και να διαβάσετε τα μερικά πρακτικά από συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου ώστε να έχετε μια εικόνα για την πολιτική μου φιλοσοφία. Δεν ανακάλυψα όψιμα καμία εξουσία και γνωρίζω πάντα το ποιος είμαι και από πού προέρχομαι. Είναι  μεγάλη τιμή για εμένα να είμαι γιός οικοδόμου    και να συμμετέχω στα κοινά του δήμου  χωρίς να είμαι φοροεισπράκτορας η δεκανίκι κανενός.
Ας έρθουμε και λίγο στην ουσία του θέματος, η όποια αναφορά στο άτομό μου έγινε επειδή γράψατε ουκ ολίγα για εμένα σε προσωπικό επίπεδο.

         Το νέο τιμολόγιο της ΔΕΥΑΣ που τόσο πολύ σας έχει απασχολήσει και καλά να συμβαίνει αυτό όχι μόνο από εσάς αλλά από όλους τους πολίτες , γιατί έτσι θα μπορούμε να μιλάμε για  συμμετοχή και έλεγχο από τους δημότες που είναι και το ζητούμενο στις ημέρες μας. Το νέο λοιπόν τιμολόγιο της ΔΕΥΑΣ ψηφίστηκεομόφωνα από όλο το δημοτικό συμβούλιο. Αυτό μάλιστα έγινε ενώ εγώ δεν είχα αναλάβει ακόμη πρόεδρος του δ.σ, της ΔΕΥΑΣ. Το νέο τιμολόγιο ύδρευσης αναπροσαρμόστηκε με βάση τον Νόμο 4071/12 (ΦΕΚ 85 Α ) και είναι καθόλα νόμιμο. Μέσω αυτού του τιμολογίου επιτυγχάνουμε μείωση της ζημιάς της επιχ/σης χωρίς να γίνεται καμία απολύτως αύξηση στην τιμή του νερού και η τιμολόγησή του γίνεται πιο δίκαιη, ανάλογα με την πραγματική κατανάλωση που έχει κάθε υδρόμετρο  και όχι με την ελάχιστη που γινόταν πρίν ,  όταν χρέωναν ως ελάχιστη κατανάλωση είχες δεν είχες κάνει χρήση τα 25 κυβικά.
        Σχετικά με την επιβολή παγίου τέλους που το θεωρείτε ως παράνομο χαράτσι ο νόμος 4071/11-4-2012 που προανέφερα το θεωρεί νομιμότατο για την κάλυψη μέρους του ελάχιστου κόστους λειτουργίας του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης. Οποιαδήποτε απόφαση έχει κρίνει το πάγιο τέλος ως παράνομο έχει στηριχθεί στην υπ αρ.16/16898/19-8-2010 εγκύκλιο του υπουργείου εσωτερικών που ίσχυε  πρίν από τον νέο νόμο 4071/12. Αρα δεν πρέπει να μιλάτε για παράνομο χαράτσι.
Αν τώρα το πάγιο τέλος που εφαρμόζουμε δείξει ότι θα θέλει επανεξέταση και μείωση είμαστε πρόθυμοι ως διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΥΑΣ να το δούμε και με εισήγησή μας να το φέρουμε στο δημοτικό συμβούλιο.
Σχετικά με το περίφημο ειδικό τέλος νέων έργων 80% θα πρέπει να γνωρίζεται μερικά πράγματα, όπως του ότι ποτέ δεν πήγαινε  όλο για την κατασκευή νέων έργων και παρόλα ταύτα η επιχείρηση παρουσίαζε πάντα ζημιογόνες χρήσεις. Αυτό μην το ξεχνά ο κ. Ζαχαριάς που επί της δικής του προεδρίας στο δ.σ, της ΔΕΥΑΣ η επιχείρηση παρουσίασε τις πιο ζημιογόνες χρήσεις της. Για πρώτη φορά εκτιμώ πως η ΔΕΥΑΣ φέτος  θα παρουσιάσει κερδοφορία ,όταν όπως όλοι γνωρίζουμε πως το τρέχον έτος η επιχείρηση εκτελεί το αποχετευτικό δίκτυο του Μουλκίου-(τελείωσε ) το αποχετευτικό του Πασίου (85% σε ολοκλήρωση) και την αντικατάσταση δικτύου ύδρευσης στην πόλη του Κιάτου όπου υπήρχε παλαιό δίκτυο. Τρία έργα αξίας άνω των 4 εκατομ. ευρώ.
Η επιχείρηση θα παρουσιάσει κερδοφορία χωρίς να έχει πάρει ούτε ένα ευρώ από πιστώσεις που σύμφωνα με τον Καλλικράτη έπρεπε να αποδίδονται ετησίως στις ΔΕΥΑ από το υπουργείο Εσωτερικών μέσω των ΚΑΠ (Κεντρικών αυτοτελών πόρων).
Το ότι η επιχείρηση θα παρουσιάσει κερδοφορία φυσικά δεν οφείλεται σε επιχειρηματικές στρατηγικές σε καιρό οικονομικής κρίσης που σκοπό έχουν το κέρδος, ούτε το αντίθετο παρουσία να επιδιώκουμε  ζημιές ώστε να μιλάμε αύριο για κλείσιμο και ξεπούλημα της επιχ/σης.
Τέλος σας ενημερώνουμε ότι η ΔΕΥΑΣ είναι μια κοινωφελής επιχείρηση μη κερδοσκοπικού σκοπού .όσο αφορά τις διακοπές υδροδότησης, αυτές γίνονται με μεγάλη ευαισθησία εκ μέρους της υπηρεσίας αλλά και η μη είσπραξη των εσόδων αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα για την διοίκηση και τον διευθυντή της.
Με εκτίμηση
Βαγγέλης Χουσελάς
Πρόεδρος δ.σ. ΔΕΥΑ Σικυωνίων.