Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Ο Οδυσσέας Βουδούρης μιλά για την υποψηφιότητά του και τις αντιδράσεις στον ΣΥΡΙΖΑ

«Το ψηφοδέλτιό μου είναι ανεξάρτητο», δήλωσε στο ραδιοφωνικό σταθμό ΒΗΜΑ 99,5 ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Οδυσσέας Βουδούρης, απαντώντας στις επικρίσεις στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ για την υποψηφιότητά του.
«Να ξεκαθαρίσουμε το εξής: δεν είμαι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ ούτε πρόκειται να γίνω. Είμαι μέλος άλλου κόμματος, της «Κοινωνίας Πρώτα». Είναι ένας πολιτικός φορέας νεοσύστατος και έχω αφιερώσει όλες τις δυνάμεις μου, μαζί με τον Πάρι Μουτσινά, τον Θεόδωρο Παραστατίδη και άλλους φίλους, για να συγκροτήσουμε αυτόν τον φορέα με συγκεκριμένο στόχο, να προσπαθήσει να είναι ένας καταλύτης ευρύτερων δημοκρατικών, προοδευτικών δυνάμεων. Ναι, όπως και οι 58, αλλά από την άλλη μεριά. Είναι πολύ φυσικό φίλοι από τον ΣΥΡΙΖΑ, όπως ο κ. Λαφαζάνης, να μη συμφωνούν με θέσεις που πήρα, όπως και εγώ αντίστροφα διαφωνώ με πάρα πολλά πράγματα που έχουν ειπωθεί από τον κ. Λαφαζάνη και άλλους πριν από τις εκλογές του 2012. Έχουμε διαφωνίες και είναι λογικό. Ασκώ μια κριτική για τον κ. Λαφαζάνη, αλλά αυτό που πρέπει να μας ενώσει σήμερα είναι η κοινή βούληση να ανατραπεί μια κατάσταση. Αυτό που δεν υπηρέτησα και δεν υπηρετώ είναι οι κομματικοί μηχανισμοί. Όταν ένα κόμμα κάνει μια στροφή 180 μοίρες, δεν θα κάνω το ίδιο. Θα μείνω απόλυτα πιστός στις δεσμεύσεις που έχω λάβει απέναντι στους πολίτες. Αυτό θα κάνω και αυτό έκανα και δύο φορές διαγράφηκα. Το 2010 ανακαλύψαμε ότι η Ν.Δ. κληροδότησε στην Ελλάδα ένα πρωτογενές έλλειμμα 24 δις ευρώ. Υπήρχε περίπτωση να βγούμε από αυτήν την κατάσταση χωρίς να γίνει δημοσιονομική προσαρμογή; Εγώ λέω όχι… Δεν έχω κανένα λόγο να μπω σε μια διαδικασία μετάνοιας (για τις επιλογές μου). Ούτε εγώ ζητώ σε κανέναν να μετανιώσει όταν έλεγε ότι πρέπει να γίνουν 100.000 προσλήψεις ή να βγούμε από το ευρώ. Αν κάποιος θέλει να ανοίξει μια πολεμική για τις διαφωνίες που είχαμε στο παρελθόν, εγώ συντείνω στο ότι δεν θέλει να συμπράξουμε τώρα σε ένα κοινό στόχο. Δεν είμαι υπόλογος ούτε ζητώ από τον οποιονδήποτε άλλο να απολογηθεί για τις θέσεις που είχε στο παρελθόν. Υποστηρίζω ότι έπρεπε να ληφθούν μέτρα δημοσιονομικής προσαρμογή και έπρεπε ταυτόχρονα να γίνουν μεταρρυθμίσεις, οι οποίες δυστυχώς δεν έγιναν και όταν το υποστήριξα διαγράφηκα και συνεχίζω να είμαι απολύτως σαφής στις θέσεις που είχα από το 2009. Εάν λοιπόν τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να ανοίξει τις πόρτες του σε δυνάμεις που έχουν διαφορετικές πορείες, αλλά συγκλίνουν σήμερα σε έναν κοινό στόχο, αυτή η πρόταση είναι ευπρόσδεκτη. Αλλά το θέμα είναι ότι δημιουργείται μια σύγχυση δύο διαφορετικών πραγμάτων. Είναι άλλο να είσαι πιστός σε κομματικούς μηχανισμούς και άλλο να είσαι πιστός στις θέσεις σου.»