Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

Αλλαγή 2017 - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

"ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΙΤΣΑΚΗΣ: Δημόσια ρώτησα αν ένας συνταξιούχος μπορεί να είναι υποψήφιος στο Επιμελητήριο"

Ο συνδυασμός "Αλλαγή 2017" για το επιμελητήριο της Κορινθίας, απο την πρώτη στιγμή δήλωσε και ξεκαθάρισε προς όλους και για όλα ότι:
ΠΡΩΤΟΝ: Κατεβαίνουμε με ανοικτά και ΚΑΘΑΡΑ χαρτιά στο επιμελητήριο
ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Δεν οφείλουμε τίποτα και σε κανένα και κανείς δεν μπορεί να μας τραβήξει απο το μανίκι.
"Καθαρά χαρτιά" σημαίνει ότι οι επιχειρηματίες της Κορινθίας πρέπει να βλέπουν τα πάντα πάνω στο τραπέζι και τίποτα να μην είναι κάτω απο αυτό.
Είναι αλήθεια ότι καταθέσαμε ΕΡΩΤΗΣΗ και όχι ένσταση για τον συνδυασμό του κ. Σωτήρη Μουρίκη.
Ο κ.Μουρίκης είναι ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ κρατικοδιαίτης ΔΕΚΟ και αυτό το γνωρίζουν οι πάντες.
Ο νόμος για τα Επιμελητήρια στο άρθρο 96, ορίζει ότι δεν μπορεί να θέσει υποψηφιότητα για το Επιμελητήριο συνταξιούχος και αυτό πάλι το γνωρίζουν οι πάντες.
Με προσωπική ενυπόγραφη παρέμβαση μου και όχι κρυπτόμενος πίσω απο κάποιον συνεργάτη μου έκανα ερώτηση και όχι ένσταση όπως με λυσσώδη τρόπο κινδυλοφόροι με πλαστική συνείδηση θέλουν να παρουσιάσουν.
ΚΑΘΑΡΑ και με την υπογραφή μου και όχι ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ όπως μέρες τώρα κάνουν άλλοι συνδυασμοί, που ετοιμάζονται για ενστάσεις μετά τις εκλογές.
Ο Παναγιώτης Πιτσάκης δεν είναι πολιτικός και δεν θα γίνει ποτέ διπρόσωπος πολιτικάντης.
Οταν μιλά με συναδέλφους επιχειρηματίες μιλά πάντα την γνήσια και καθαρή γλώσσα της αγοράς και μόνο αυτή.
Ρώτησα το αυτονόητο και ας συγκαταλέγομαι στους "εχθρούς", αν ο ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ κ. ΜΟΥΡΙΚΗΣ μπορεί να είναι υποψήφιος.
Αυτοί που σήμερα είναι χαρούμενοι γιατί τάχα με άθλια κείμενα, υπονοούμενα και χυδαιότητα προσπαθούν να μου "τσαλακώσουν" το προσωπικό μου προφίλ, είναι οι ίδιοι που αύριο θα κάνουν ενστάσεις, θα κάνουν συμφωνίες και θα καταγγέλουν αποφάσεις του διοικητικού συμβουλίου του Επιμελητηρίου.
Είναι προσωπική μου επιλογή να είμαι έξω απο "συστήματα", που βγάζουν προέδρους, "παραμάγαζα" που στήνουν εντυπώσεις και μικροκομματικές αντιλήψεις του παρελθόντος.
Είμαι επιχειρηματικά και προσωπικά αυτάρκης με την στήριξη των Κορινθίων πολιτών και επιχειρηματιών και δεν έχω ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΓΚΗ να κτυπήσω την πλάτη σε κανένα για να έχω την εύνοια του.
Οι υποψήφιοι του συνδυασμού ξέρουν καλά ποιός είμαι.
Η αγορά της Κορινθίας και όχι μόνο ξέρει επίσης πολύ καλά πως δρώ επιχειρηματικά.
Τα όνειρα μου τα πάλεψα και νοώθω πλήρης όσα μικρά ή μεγάλα έχω κάνει και έχω πολύ καιρό τώρα κατακτήσει μία καλή ποιότητα ζωής. Δεν περιμένω να ζήσω απο τους θεσμούς ή παρασιτικά.
Κάποιοι δεν θέλουν παραγωγικούς ανθρώπους στα κοινά, θέλουν πολιτικάντηδες νταραβεριτζήδες, που τους φέρνουν βόλτα. Με μένα αυτό δεν μπορούν να το κάνουν.
Με ενδιαφέρει όσο τίποτα άλλο η ΕΚΤΙΜΗΣΗ των Κορίνθιων επιχειρηματιών, ο σεβασμός των εργαζομένων στις επιχειρήσεις μου και η καλή φήμη ως επιχειρηματία και άνθρωπο, που επιχειρεί σεβόμενος τους κανόνες, την πολιτεία και τους πολίτες.
Οσοι προσπαθούν να επιβάλουν στην Κορινθία πρόσωπα που θα τα τραβάνε απο το μανίκι στις προσωπικές τους ματαιότητες ας ψάξουν αλλού...!
Πολύ καιρό τώρα δέχομαι προσωπικό πόλεμο λάσπης απο γνωστά εκβιαστικά και ρυπαρά κέντρα, που είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία. Τους χαλάσαμε την σούπα...
Την απάντηση την δίνουν οι πολύ σπουδαίοι Κορίνθιοι, επιχειρηματίες και επαγγελματίες που είναι συνοδοιπόροι μου, οι επιχειρηματίες που έχουν προσφέρει στην Κορινθιακή κοινωνία και είναι δημόσια υποστηρικτές του συνδυασμού και οι 30.000 Κορίνθιοι που κάθε χρόνο εξυπηρετούναι απο τις επιχειρήσεις Πιτσάκη.
Η ταπεινή μου καταγωγή, η ξενιτιά και τα πέτρινα χρόνια μου έμαθαν να μιλώ πάντα ανοικτά και καθαρά και να μην κρύβομαι πίσω απο κανέναν.
Θα ζώ και θα επιχειρώ στην Κορινθία και μετά τις εκλογές όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα, αλλά θα περπατώ στην Εθνικής Αντίστασης με ψηλά το κεφάλι γιατί δεν υπέκυψα στο "σύστημα" , δεν αλλοίωσα τις προσωπικές μου αρχές και δεν έγινα υποκριτής και ψεύτης.
Κόρινθος 16 Νοεμβρίου 2017
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΙΤΣΑΚΗΣ
Επικεφαλής του συνδυασμού "Αλλαγή 2017"
για το επιμελητήριο Κορινθίας